Terbaik Jual Barang Kat Shopee

Apa Yang Terbaik Jual Barang Kat Shopee ?.


Shopee ni lebih kurang sama macam ebay, lelong dan juga lazada.

Ianya sebuah pasaran laman web! Iaitu tempat orang ramai boleh menjual dan membeli barangan

Bahasa mudahnya .. This shopee adalah PASAR! Tetapi secara dalam talian

Kalau nak cerita apa yang paling jual barangan kat shopee ni 

Apa Yang Terbaik Jual Barang Kat Shopee ?.   Shopee ni lebih kurang sama macam ebay, lelong dan juga lazada.    Ianya sebuah pasaran laman web! Iaitu tempat orang ramai boleh menjual dan membeli barangan    Bahasa mudahnya .. This shopee adalah PASAR! Tetapi secara dalam talian    Kalau nak cerita apa yang paling jual barangan kat shopee ni

Memang banyak sangat kelebihan dan keistimewaannya.


Lebih-lebih lagi jika sebelum ini, anda pernah menjual di FB atau Instagram dan menggunakan 

Whatsapp untuk Tutup Jualan! Memang leceh sikit kalau guna cara tu

Nak kena layan satu-satu pelanggan untuk mendapat jualan

Tapi kat Shopee, proses jualan itu jadi lebih mudah

Tak perlu dah nak layan satu demi satu pelanggan



Hanya perlu letak gambar produk, letak produk produk dan letak harga! Siap.

Kalau ada orang beli! Nanti akan dapat pemberitahuan daripada pihak Shopee

Tak perlu dah 24 jam tenung handphone dan berbalas mesej di Whatsapp kerana dok layan pelanggan yang belum tentu pun nak beli

Apa yang paling menarik! Di Shopee ni, pelawatnya ramai! Ramai giler! Secara kasar

Jumlah pelawatnya dianggarkan seramai 21 juta orang sebulan! .. Iaitu sekitar 700.000 orang sehari

Apa Yang Terbaik Jual Barang Kat Shopee ?.   Shopee ni lebih kurang sama macam ebay, lelong dan juga lazada.    Ianya sebuah pasaran laman web! Iaitu tempat orang ramai boleh menjual dan membeli barangan    Bahasa mudahnya .. This shopee adalah PASAR! Tetapi secara dalam talian    Kalau nak cerita apa yang paling jual barangan kat shopee ni


Ramai giler kan? Kalau anda membuka kedai kat KLCC pun tidak pasti boleh dapat pengunjung / pelawat seramai itu!

Apa yang lagi-lagi-lagi yang terbaik dari pembeli! Pelawat-pelawat kat laman web / aplikasi ini Shopee!
Mereka adalah golongan yang mempunyai keinginan untuk membeli yang tinggi
Sebab itulah mereka masuk / membuka aplikasi Shopee! Sebab nak beli barangan

Tidak seperti di Facebook atau Instagram.

Di Facebook & Instagram .. kebanyakkan orang .. buka / masuk aplikasi itu adalah untuk bersosial sahaja! Cuma segelintir kecil je yang masuk ke FB & Instagram untuk cari dan beli barangan. Sebab tu kalau nak jual barang kat FB & Insta payah sikit .. nak kena pujuk dan belai dulu customer kat whatsapp .. barulah mereka akan beli.

Eh! Banyak lagilah kelebihan berniaga di Shopee ini
Kalau nak tahu lebih detail pasal kelebihan berniaga di Shopee ni.
Muat turun EBOOK FREE kat sini'

Catat Ulasan

0 Ulasan