Cara mudah untuk membuat duit dari pelaburan bitzara.com

Cara mudah untuk membuat duit dari pelaburan bitzarapro.com

APA ITU BITZARAPRO.COM

Asalamualaikum dan damai sejahtera. Jika anda mencari program penjanaan pendapatan pasif setiap hari, anda kini berada di tapak yang betul. Sebelum itu, marilah kita memperkenalkan latar belakang kita, dan pengenalan sedikit tentang program ini.

Kami adalah usahawan yang berpusat di Malaysia. Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, kami mendapat berita bahawa harga Bitcoin telah meningkat begitu tinggi. Kami tidak perlu membuat kejelasan mengenai apa yang Bitcoin adalah kerana kami percaya orang di negara ini berpengetahuan IT dan mengetahui kewujudan mata wang jenis baru ini. 

Jika anda baru dan mahu maklumat Bitcoin, kami mengesyorkan agar anda mendapat maklumat melalui halaman carian Google.

Oleh itu, kita tidak mahu melepaskan peluang emas ini. Melalui modal saham kami, kami telah berjaya membina sebuah pusat perlombongan dan perdagangan Bitcoin. Pada mulanya kita hanya menjalankan operasi perlombongan dan perdagangan Bitcoin secara kecil-kecilan.

Dalam masa beberapa bulan operasi perlombongan dan perdagangan kami, kami hanya mampu memperoleh keuntungan yang terlalu sedikit dan tidak berbaloi jika dibandingkan dengan masa dan kos kami.


Oleh kerana kekangan dari segi modal, kami tidak dapat menjana keuntungan yang lebih tinggi dalam dagangan Bitcoin berbanding dengan menambah mesin perlombongan di mana kos mesin perlombongan adalah sekitar RM10,000-RM20,000 seunit, dan jika anda mahu menjana keuntungan yang tinggi, kita memerlukan sekurang-kurangnya 100 unit mesin perlombongan.



Di sinilah idea kami adalah untuk membuka program BITZARAPRO ini.

Bermula pada Oktober 2017, kami melancarkan laman web program untuk menjemput sesiapa sahaja yang mempunyai modal untuk menjadi salah satu "pembiaya" kami dalam program perlombongan dan perdagangan Bitcoin kami.

Dengan program seperti ini, kita sebenarnya menyedari situasi "win-win". Kita boleh menjana keuntungan melalui perlombongan dan perdagangan BITCOIN dan anda sebagai "funder" akan dibayar keuntungan dari jumlah modal yang anda belanjakan pada program kami.

Kami percaya tawaran ini bernilai wang untuk kedua-dua pihak.

ini pelaburan tipu...jangan join






*** Saya bukan pemilik program ini ***