BitzaraPro Penipu?

Bitzarapro Penipu? 


YA..MEMANG INI TIPU. BILA ANDA JOIN DUIT KEUNTUNGAN TU TAK AKAN MASUK DALAM AKAUN ANDA.


DIBAWAH NI IKLAN MEREKA.

Bitzara menjalankan perniagaan apa? Bitzarapro menjalankan program Mining dan commerce Bitcoin. Untuk menjalankan Mining Bitcoin memerlukan mesin mining principle berharga diantara RM10,000 hingga RM20,000 setiap satu. 

Umum diketahui lebih banyak mesin mining, lebih banyak Bitcoin dapat dijana dan lebih banyak keuntungan diperolehi. Disebabkan kekangan modal untuk menambah mesin mining, pada Oktober 2017, Bitzara telah membuka peluang kepada orangutang ramai untuk menjadi “Funder” iaitu penyumbang modal. Dengan menyumbang modal, anda sebagai “Funder” akan menerima keuntungan hasil Dari program Mining dan commerce Bitcoin ini.

 Sumbangan modal principle dibenarkan adalah dalam bentuk pakej (Basic, Pro, Advance).

Ada 3 Pakej yang ditawarkan Bitzarapro; Basic, pro dan Advance. Setiap pakej yang dibeli, anda dijamin Keuntungan Tetap Setiap Hari Berturut-turut Selama 5 Tahun (1825 Hari). Keuntungan harian adalah bergantung kepada jenis pakej yang anda beli. Lihat infopakej dibawah:


Bitzarapro Penipu ?


PENERANGAN: Katakan anda beli Pakej Advance dengan modal RM20,000. Sebaik saja pakej anda diaktifkan, Setiap Hari anda akan terima Keuntungan Tetap sebanyak 1.4% iaitu RM280 (keuntungan RM280 ini boleh terus dikeluarkan ke bank atau anda boleh buat sebagai tambahan modal). 

Jadi dengan tempoh selama 5 Tahun, anda akan terima keuntungan RM280 x 1825 Hari = RM511,000. 


Perlu diingat bahawa modal anda RM20,000 tidak dipulangkan kerana telah digunakan untuk jana keuntungan RM511,000 yang dinyatakan. Dengan RM280 setiap hari, anda akan balik modal dalam masa 72 hari sahaja. Hari selebihnya (1825 – 72hari) adalah hari keuntungan bersih anda!


JANGAN MEMBUANG DUIT ANDA PADA PELABURAN INI...INI PELABURAN PENIPU.